Група «Грайлики»
Виховуються діти старшого дошкільного віку (6 рік життя), всього 14 дітей:
7 хлопчиків
7 дівчаток
Девіз групи: Наш девіз звучить цікаво: грати любимо на славу! Грайликами називаємось, бо завзято дуже граємось. Через гру навчатись хочемо, кожен день рахуєм точно, звуки знаємо, співаємо, граючись ми все вивчаємо!
НА ГРУПІ ПРАЦЮЮТЬ:
Вихователь:
Чаус
Олена Миколаївна
Помічник вихователя:
Семухина
Юлія Михайлівна
Вчитель-логопед:
Гетьманенко
Ірина Вікторівна
УВАГА!!! 2024/2025 навчальний рік На підставі рішенням обласної комісії з питань готовності закладів освіти Сумської області, військової адміністрації і міської комісії з питань готовності закладів освіти Шосткинської міської територіальної громади до організації навчання та забезпечення безпеки учасників освітнього процесу, освітній процес у закладі забезпечити у дистанційному форматі. Пріоритетні напрями організації освітньої діяльності у дистанційному форматі в умовах воєнного стану: Понеділок - Збережемо природу й історію краю, бо любов та повагу у серці ми маємо (Дитина в соціумі + Дитина в природному довкіллі); Вівторок - Цифри, знаки, кольори, про фігури та кути – хочемо все добре знати й легко з LEGO будувати (Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі); Середа - Мова мами й тата, діда і бабусі, знаю її добре, ще краще навчуся (Мовлення дитини); Четвер - Ми мистецтво любимо, залюбки малюємо, ліпимо, співаємо й творчість розвиваємо (Дитина у світі мистецтва); П’ятниця - Стільки можливостей ігри всі мають, безліч світів нам щораз відкривають (Особистість дитини + Гра дитини + зворотній зв’язок).
|
ПРИ УМОВІ ВІДНОВЛЕННЯ РОБОТИ У ЗВИЧНОМУ ФОРМАТІ! Орієнтовний розподіл занять на тиждень в старшій групі «Грайлики» за програмою розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» у 2024/2025 навчальному році |
|
Дні тижня |
Орієнтовні види діяльності |
Понеділок |
1. ознайомлення із соціумом та власним Я 2. образотворча діяльність: малювання 3. музична діяльність 10.30 Друга половина дня корекційне заняття
|
Вівторок |
1. підготовка до навчання грамоти 2. конструювання (0,5) 3. фізкультура 10.30 підготовка руки дитини до письма (індивідуально) Друга половина дня корекційне заняття |
Середа |
1. комплексне: логіко-математичний розвиток + LEGO конструювання 2. художня література 3. музична діяльність 10.30. Друга половина дня корекційне заняття Розваги |
Четвер |
1. розвиток мовлення 2. фізкультура 09.55 3. образотворча діяльність: ліплення / аплікація Друга половина дня корекційне заняття |
П’ятниця |
1. ознайомлення із природним довкіллям 2. фізкультура 10.30 підготовка руки дитини до письма (індивідуально) |