УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Приміщення Комунальної організації (установи, закладу)  «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №1 «Дзвіночок» Шосткинської міської ради Сумської області  з метою створення сприятливих умов для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами забезпечено:

ü  східцями і поручнями для організації безпечного переміщення дітей  в приміщенні;

ü  будівля закладу, де перебувають діти, облаштовані зручними переходами;

ü  у наявності кнопка виклику.

  

Проте пандус для переміщення дітей з інвалідністю – відсутній.

У закладі дошкільної освіти №1 «Дзвіночок» для дітей з особливими освітніми потребами створено дві групи:

ü   Спеціальна група для дітей з вадами мовлення – група «Грайлики» (старший дошкільний вік)

ü   Інклюзивна група «Краплинки».  Згідно наказу управління освіти Шосткинської міської ради від 28.08.2018 року №474-ОД «Про відкриття інклюзивної групи в Шосткинському дошкільному навчальному закладі №1 «Дзвіночок» в групі "Краплинки»  - створені умови для роботи інклюзивної групи.

 

В нашому закладі створені доступні умови для виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Обладнані кабінет вчителя-логопеда, кабінет практичного психолога, медичний кабінет, спортивна та музична зали.

 

ВИТЯГ

З Наказу  Міністерства освіти і науки України,  Міністерства охорони здоров’я України № 104/52 від 06.02.2015  «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»

Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 12 Закону України «Про дошкільну освіту», статті 62 Основ законодавства України про охорону здоров’я НАКАЗУЄМО:

………..

2. Інклюзивні групи у дошкільних навчальних закладах створюються для забезпечення умов дітям з особливими освітніми потребами, у тому числі дітям з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.

3. Головна мета створення інклюзивних груп - задоволення соціальних та освітніх потреб, організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.

4. У своїй роботі дошкільні навчальні заклади, що мають інклюзивні групи, керуються Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України і Міністерства охорони здоров’я України, цим Порядком, власним статутом.

5. Прийом дітей до інклюзивних груп здійснюється керівником дошкільного навчального закладу протягом календарного року за наявності місць на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

Для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, додатково подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років (наданої лікарсько-консультативною комісією) або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу, відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам», копія індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда, направлення місцевого органу управління освітою.

6. До інклюзивних груп зараховуються діти з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, які за висновком лікарсько-консультативної комісії можуть відвідувати дошкільні навчальні заклади.

7. Діти з тяжкими порушеннями опорно-рухового апарату, які самостійно не пересуваються і потребують індивідуального догляду, зараховуються до інклюзивних груп при забезпеченні постійного супроводу асистентом дитини.

8. Наповнюваність інклюзивної групи в дошкільному навчальному закладі становить до 15 осіб, з них - 1-3 дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.

9. Діти з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, можуть перебувати в інклюзивній групі дошкільного навчального закладу до 7 (8) років відповідно до висновку психолого-медико-педагогічної консультації залежно від рівня та ступеня порушення.

……..

 

Рішення про створення інклюзивної групи (груп) у дошкільному навчальному закладі комунальної форми власності приймається органом управління освітою, у сфері управління якого перебуває відповідний навчальний заклад, державної форми власності - засновником (засновниками), приватної форми власності - власником (власниками).”.

СТАТИСТИКА:

5 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ НАШОМУ САЙТУ ВИПОВНИЛОСЬ 11 РОКІВ

АДРЕСИ КОРИСНИХ WEB-САЙТІВ:

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ МІСЬКОЇ РАДИ ШОСТКИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ