Група «Веселка»
Виховуються діти середнього дошкільного віку (5 рік життя), всього 16 дітей:
7 хлопчиків
9 дівчаток
Девіз групи: Ми - чесні і добрі, розумні, щасливі і всі, як веселка, дуже красиві!
НА ГРУПІ ПРАЦЮЮТЬ:
Вихователь:
Лейко
Оксана Олексіївна
Помічник вихователя:
Могила
Тетяна Іванівна
УВАГА!!! 2024/2025 навчальний рік На підставі рішенням обласної комісії з питань готовності закладів освіти Сумської області, військової адміністрації і міської комісії з питань готовності закладів освіти Шосткинської міської територіальної громади до організації навчання та забезпечення безпеки учасників освітнього процесу, освітній процес у закладі забезпечити у дистанційному форматі. Пріоритетні напрями організації освітньої діяльності у дистанційному форматі в умовах воєнного стану: Понеділок - Збережемо природу й історію краю, бо любов та повагу у серці ми маємо (Дитина в соціумі + Дитина в природному довкіллі); Вівторок - Цифри, знаки, кольори, про фігури та кути – хочемо все добре знати й легко з LEGO будувати (Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі); Середа - Мова мами й тата, діда і бабусі, знаю її добре, ще краще навчуся (Мовлення дитини); Четвер - Ми мистецтво любимо, залюбки малюємо, ліпимо, співаємо й творчість розвиваємо (Дитина у світі мистецтва); П’ятниця - Стільки можливостей ігри всі мають, безліч світів нам щораз відкривають (Особистість дитини + Гра дитини + зворотній зв’язок).
|
ПРИ УМОВІ ВІДНОВЛЕННЯ РОБОТИ У ЗВИЧНОМУ РЕЖИМІ: Орієнтовний розподіл занять на тиждень в середній групі «Веселка» за програмою розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» у 2024/2025 навчальному році
|
|
Дні тижня |
Орієнтовні види діяльності |
Понеділок |
1. фізкультура 2. ознайомлення із соціумом та власним Я
Друга половина дня
Підготовка руки дитини до письма ( індивідуально)
|
Вівторок |
1. музична діяльність 2. розвиток мовлення
Друга половина дня 3. образоворча діяльність: малювання
|
Середа |
1. логіко-математичний розвиток + LEGO конструювання 2. образовторча діяльність: ліплення/аплікація
Друга половина дня Розваги
|
Четвер |
1. фізкультура 2. комплексне: розвиток мовлення + художня література + елементи грамоти
Друга половина дня 3. конструювання (0,5)
|
П’ятниця |
1. музична діяльність 2. ознайомлення з природним довкіллям
Друга половина дня Підготовка руки дитини до письма ( індивідуально)
|