Sat
27
Feb
2021
26.02.2021, на платформі ZOOM вихователька «Дзвіночка» Ганна Казановська взяла участь в онлайн-зустрічі професійної спільноти інструкторів з фізичної культури міста Ромни з теми «Гурткова робота фізкультурно-оздоровчого напрямку в закладі дошкільної освіти» з презентацією власного досвіду роботи.
Щиро завдячуємо Центру ПРПП Роменської територіальної громади та консультанту з дошкільної освіти Центру ПРПП Наталії Бурда за запрошення, професійне спілкування та цікавий і прогресивний досвід колег з ДНЗ № 3, 4, 5, 7 та ЗДО № 6 міста Ромни.
Sat
27
Feb
2021
Багато дослідників називають середовище «третім учителем» після батьків і педагогів. Коли йдеться про організацію освітнього середовища, багато людей одразу починають думати про меблі, іграшки, обладнання. Проте, крім фізичного середовища, не менш важливим є соціальне середовище.
Публікацію підготовлено в межах реалізації проекту «Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище в громадах Донецької і Луганської областей».
Джерело: http://ussf.kiev.ua/ccdeditions/327
Wed
24
Feb
2021
Вебінар за темою "Методична панорама переглядду освітніх заходів як засіб удосконалення професійної мастерності педагогів" відбувся 23 лютого в рамках Програми підвищення кваліфікації «ОСВІТНЯ ЗИМОВА СЕСІЯ 2021: СУЧАСНІ ПІДХОДИ, ПРОГРЕСИВНІ ІДЕЇ, МОДЕРНІ ПРАКТИКИ», організованої
Вебінар провела вихователь-методист «Дзвіночка» Наталія Шалда
Tue
16
Feb
2021
Саме за такою темою вчитель-логопед «Дзвіночка» Ірина Гетьманенко, 16 лютого 2021 року в рамках міського Фестивалю інноваційних занять, провела комплексне заняття з використання LEGO - технології з дітьми старшої групи «Грайлики»
Thu
11
Feb
2021
Thu
11
Feb
2021
Інформаційно-освітні матеріали щодо профілактики захворюваності та засоби запобігання поширенню COVID-19, проведення часу на свіжому повітрі та співпраця всіх учасників освітнього процесу. Про ці та інші поради щодо забезпечення якості дошкільної освіти України в умовах карантину йдеться у рекомендаціях від Українського інституту розвитку освіти (УІРО).
За даними моніторингу ЮНЕСКО, на початку пандемії COVID-19 понад 160 країн, включно з Україною, запровадили загальнодержавні закриття закладів освіти. В Україні дитсадки частково відновили свою роботу в червні 2020 року з дотриманням нових правил у роботі, затверджених Міністерством охорони здоров’я.
У липні 2020 року Міністерство освіти і науки України спільно з ЮНІСЕФ за сприяння Інституту освітньої аналітики провело онлайн-опитування керівників, вихователів, батьків, діти яких відвідують заклади дошкільної освіти. Воно було спрямовано на з’ясування стану готовності відновлення освітнього процесу в дитсадках в умовах пандемії, а також наявності ресурсів та інструментарію для організації дистанційного та змішаного навчання.
Читати далі: https://mon.gov.ua/ua/news/yak-organizuvati-yakisnij-osvitnij-proces-v-ditsadkah-v-umovah-karantinu-ukrayinskij-institut-rozvitku-osviti-rozrobiv-rekomendaciyi-dlya-kerivnikiv-pedagogiv-ta-batkiv?fbclid=IwAR1Bg8OriNJc-0gcGXr62U15fu9d_7nqpKW_Uhelrdg5fsB7e-_gSZ_ny8I
Sun
07
Feb
2021
«Маляточко»: як зацікавити та підтримати інтерес у дітей раннього віку до освітньої діяльності»
Спікер вебінару:
НАТАЛІЯ ШАЛДА - вихователь-методист закладу дошкільної освіти №1 «Дзвіночок» м. Шостка Сумської області
Дата проведення: 08.02.2021 р. початок о 18.30
Місце проведення платформа: ZOOM
Про що буде йтися?
Метою програми розвитку дітей пренатального та раннього віку «Маляточко» (науковий керівник професор К. Крутій) є створення оптимальних умов для соціально-особистісного розвитку дітей раннього віку шляхом ефективної взаємодії дітей, педагогів та батьків, а також для забезпечення якості освітнього процесу в групах раннього віку.
Ранній вік має надзвичайно важливе значення для загального розвитку дитини, саме в цей період період закладаються основи загального розвитку кожної дитини. У період раннього дитинства відбувається становлення і розвиток усіх психічних процесів: сприймання, пам’яті, наочно-дієвого мислення, розвитку мовлення, уяви. Малюки набувають перших уявлень про навколишній світ. У розвитку дітей раннього віку вирішальними і значимими соціальні умови його життя, вплив навколишнього середовища, організація життя в сім’ї та в дошкільному закладі, в колі однолітків чи старших за віком дітей.
Головними лініями розвитку та виховання дітей на третьому році життя є: рухова активність, мовлення, самостійність, емоції, розвиток сюжетно-рольової гри. Ігри з дітьми третього року життя передбачають широке використання наочного матеріалу і рухової активності. Зміст ігрових дій, ігор та інших видів діяльності визначається програмним матеріалом, що включає ті уявлення, які дитина не може освоїти самостійно, що забезпечує інтерес дитини до пізнання і перетворення довкілля.
Діяльність дитини на третьому році стає складнішою та різноманітною,. Вона представлена такими видами: предметна, сюжетні ігри, спостереження, розгляд картинок, книг, елементів трудової діяльності, ігри з будівельним матеріалом, початок образотворчої діяльності. Усі ці види діяльності мають значення для інтелектуального розвитку малюка.
Про те, як забезпечити компетентний і професійний педагогічний супровід освітньої діяльності дітей раннього віку в провідних формах діяльності, буде йти мова на вебінарі.
Про що Ви дізнаєтеся?
Fri
05
Feb
2021
Освітньою платформою НУМО можуть скористатись батьки з усієї країни для розвитку своїх дітей.НУМО пропонує батькам і вихователям доступні інструменти, які допоможуть гармонізувати розвиток дошкільнят, підготувати їх до школи та зробити їх щасливими. Дана платформа представлена Міністерством освіти і науки України спільно з ЮНІСЕФ.
НУМО – це ваш помічник у спілкуванні з дитиною у віці 3- 6 років удома або в її садочку з вихователями. Тут зібрано корисні підказки, цікаві вправи й ігри, які допоможуть дошкільнятам щодня опановувати важливі навички для подальшого розвитку.
Шановні колеги і батьки, переходьте за посиланням: https://numo.mon.gov.ua/